Nieuws

Je bent áltijd druk, maar voel je je ook echt effectief?

Je houdt de agenda van je manager strak en beantwoordt mails nog voordat een ander ze heeft gezien. Jij bent de stille motor van het team, waarbij alles via jou loopt.

Maar jijzelf? Je rent van taak naar taak, reageert op alles wat binnenkomt en aan het eind van de dag zit je hoofd vol met openstaande taken én open tabbladen, letterlijk en figuurlijk.

Je bent druk, maar zonder overzicht en daardoor helaas niet altijd met de juiste dingen. En het keiharde werken zorgt er alsnog niet voor dat je je in controle voelt.

Weet je, het ligt niet aan jou, het ligt aan je systeem. Als Outlook, Teams en OneNote je vooral frustratie opleveren en je op maandag al achterloopt op vrijdag. Tja.

Als je geen tijd meer hebt om even op adem te komen…

Dan is het echt tijd om de controle weer over te pakken. Op je planning, je werkwijze en je digitale tools.

In het groepstraject Haal meer uit Office leer je hoe. Het is voor topsecretaresses die willen stoppen met brandjes blussen en juist rust en overzicht willen creëren.

Start is op donderdag 10 september. Ben jij daarbij? Lees hier alle info en meld je aan: Groepstraject Haal meer uit Office – Haal meer uit Microsoft Office